Jak stworzyć dobry e-sklep?

ersonelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów, zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony prod

Jak stworzyć dobry e-sklep? e-commerce rybnik

Wikipedia i e-commerce

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny


Prowadzenie interesów w sieci

Z roku na rok coraz większą popularnością cieszą się firmy, które zajmują się tworzeniem różnego rodzaju stron internetowych. Trzeba przyznać, że obecnie każda osoba, która myśli o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej na serio, musi zdawać sobie sprawę z tego, że jest to konieczny element pozwalający dotrzeć do nowych klientów.

Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z usług firm zajmujących się tworzeniem stron www. Dzięki temu, że utworzona stron zostanie odpowiednio wypromowana w wirtualnym świecie, uzyskamy o wiele większy wzrost zainteresowania naszą działalnością. Zdecydowana większość osób decyduje się także na tworzenie sklepów internetowych przy pomocy profesjonalistów w tej branży.


Definicja e-handlu w Wiki

Według Głównego Urzędu Statystycznego e-handel1 (e-commerce) obejmuje transakcje, które dokonywane są poprzez sieci oparte na protokole IP. Towary i usługi zamawiane są w trybie bezpośrednim (on-line), natomiast dostawa oraz płatność może odbywać się w sieci lub poza nią. Z e-commerce wyłączone są zamówienia złożone przez telefon, fax lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Sam termin e-commerce wszedł do powszechnego użycia dopiero w 1997 roku, a wykreowany został przez IBM.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny