Trochę o stronach firmowych

nę firmową?Grafika i strona firmowaIdentyfikacja wizualna firmy to w dzisiejszych czasach nie tylko logotyp, banner czy ulotka informacyjna. Coraz większą rolę odgrywają w całym procesie strony www, ładnie i dobrze wykonana strona

Trochę o stronach firmowych myt-art.pl
to jedna z najbardziej zmieniających się branży w sieci. W sumie dosłownie każda firma posiada stronę internetową, a nowo powstałe chcą ją sprawnie założyć. Czy opłaca się inwestować w stronę firmową?

Grafika i strona firmowa

Identyfikacja wizualna firmy to w dzisiejszych czasach nie tylko logotyp, banner czy ulotka informacyjna. Coraz większą rolę odgrywają w całym procesie strony www, ładnie i dobrze wykonana strona internetowa potrafi zdziałać cuda. Projekt graficzny powinien zwracać uwagę na najważniejsze treści na stronie, przedstawić ofertę w jak najlepszym świetle, co jasno przekłada się na efekt w postaci większej ilości klientów.

Dopasowana strona www może stać się ikoną twoje firmy, czymś po czym ludzie będą ją identyfikowali i rozpoznawali. Pierwszą rzeczą jaką będą kojarzyć po usłyszeniu nazwy to Twoja witryna w internecie. Przy dzisiejszej dostępności nowych technologii stworzenie strony www to dość tanie przedsięwzięcie, mogące zamknąć się w liczbie trzycyfrowej.


Strony dla biznesu

Współczesny biznes warto prowadzić na wielu płaszczyznach i reklamować usługi w rożnych źródłach. Strona internetowa wydaje się być podstawą w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie. Zwłaszcza usługi bardziej współczesne, takie jak serwis komputerowy, czy naprawa telefonów. Ludzie będę chcieli znaleźć Twoją ofertę właśnie w sieci.

Jeżeli jej nie znajdą to znajdą stronę konkurencji, a to strata nie jednego, nie dziesięciu, ale nawet setek potencjalnych klientów! Niestety dalej wiele przedsiębiorców wydaje się być przekonana, ze strony nie potrzebują, a szkoda.


Handel elektroniczny- geneza

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny