Marketing poprzez reklamę

tecznie spełniać różnego rodzaju cele reklamowe i sprawiać, że wiele osób dowie się o prowadzonej przez kogoś działalności gospodarczej. Jednak bardzo ważne jest, aby nawet największa przyczepa reklamowa była bardzo charakterystyc

Marketing poprzez reklamę

Duże przyczepy reklamowe

Duże przyczepy reklamowe mają to do siebie, że są bardzo widoczne i posiadają bardzo dużą powierzchnię reklamową. Dzięki temu mogą one bardzo skutecznie spełniać różnego rodzaju cele reklamowe i sprawiać, że wiele osób dowie się o prowadzonej przez kogoś działalności gospodarczej. Jednak bardzo ważne jest, aby nawet największa przyczepa reklamowa była bardzo charakterystyczna i została dobrze przygotowana do przejazdu.

Wiele przyczep posiada więc bardzo jaskrawe reklamy i są one pomalowane na bardzo szybko rzucające się w oczy kolory. Wszystko to sprawia, że tak dobrze przygotowane przyczepy reklamowe będą w stanie skutecznie spełniać przepisane sobie funkcje reklamowe i sprawiać, iż reklamowane produkty będą się dobrze sprzedawały.


Działanie reklamy bezpośredniej. Cytat z Wikipedii

Reklama bezpośrednia ? jeden z rodzajów reklamy, wymagający bezpośredniego kontaktu pomiędzy sprzedającym i kupującym. Polega na wysyłce broszur lub ulotek bezpośrednio do potencjalnego odbiorcy albo wizycie w domu konsumenta.

Reklama bezpośrednia wymaga sporządzenia bazy danych klientów, do których będą skierowane określone działania reklamowe.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_bezpośrednia


Wikipedia o reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.

Niestandardowym rozwiązaniem w reklamie zewnętrznej jest reklama ambientowa: opakowywanie budynków lub reklama wielkoformatowa z wykorzystaniem form trójwymiarowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna